Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global Marketing Strategy

Rok: 1998
ISBN: 9780273623489
NKP-CNB: boa001-muni.000449450
OKCZID: 110308367

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHEE, Harold. Global marketing strategy. 1st ed. London: Pitman, c1998. xxi, 711 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

This is a new and comprehensive text designed for courses in international and global marketing at undergraduate and postgraduate diploma level. It takes its structure from an analysis of courses in this area. It begins with a theoretical overview of strategy and globalisation, moving on to environmental analysis, global market entry strategies, the global marketing mix, and finally, the implementation of global marketing strategies. Each chapter is designed to be student friendly, containing an overview, summary, review questions, discussion questions, recommended reading and a case study which consolidates what has been learnt in that chapter.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení