Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola

Autor: Kotler, Philip
Rok: 1998
ISBN: 9788071696001
NKP-CNB: cnb000389975
OCLC Number: (OCoLC)42029654
OCLC Number: (ocolc)42029654
OKCZID: 110311890
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998. 710 s.

Hodnocení: 4.8 / 5 (24 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Vázaná, velmi dobrý stav, nepatrně zvlněné listy - aktuální foto! Analýza, plánování, využití, kontrola. Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení