Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904739 obálek a 876171 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Chování spotřebitele a výzkum trhu



Autor: Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír, Koudelka, Jan a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2002
ISBN: 9788024504100
NKP-CNB: cnb001192995
OCLC Number: (OCoLC)53274549
OKCZID: 110314872
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTOVÁ, Hilda. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2002. 209 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Další vydání

  • Vyd. 2., přeprac. Rok vydání: 2004



Anotace

 

Skripta obsahují to nejpodstatnější z oblastí marketingového rozhodování, znalostí zákazníků, spotřebitelů a způsobů, jak tyto znalosti získávát.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Komentáře

Velmi dobrá publikace zabývající se segmentací trhu a všeho, co motivuje zákazníky k nákupu
10.12.2012    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)