Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Pitra, Zbyněk
Rok: 1992
ISBN: 9788085467826
NKP-CNB: cnb000071535
OCLC Number: (OCoLC)85685934
OCLC Number: (ocolc)85685934
OKCZID: 110370709
Vydání: 1. vyd.
Název části: II, Marketing, mezinárodní spolupráce a vědeckotechnický rozvoj
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PITRA, Zbyněk. Technický management. 1. vyd. Jinočany: H & H, 1992. 202 s.
Druhý díl šestidílné příručky se věnuje marketingu, jeho metodám a nástrojům a problémům mezinárodní spolupráce.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze