Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak získat věrné zákazníky

Autor: Glanz, Barbara A.
Rok: 1996
ISBN: 9788071693185
NKP-CNB: cnb000147084
OCLC Number: (OCoLC)36508844
OCLC Number: (ocolc)36508844
OKCZID: 110383527
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
GLANZ, Barbara A. Jak získat věrné zákazníky. Vyd. 1. Přeložil Miloslav ŠÁLEK. Praha: Grada, 1996, 123 s. ISBN 80-7169-318-9.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Prakticky pojatá příručka shrnuje dlouholeté zkušenosti mnoha firem a přináší řadu nových postupů a metod zkoumání zákazníků a uspokojování jejich přání.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení