Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Pavlů, Dušan a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2009
ISBN: 9788073188306
NKP-CNB: cnb002005667
OCLC Number: (OCoLC)481006438
OCLC Number: (ocolc)481006438
OKCZID: 110402620
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PAVLŮ, Dušan. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional Publishing, 2009. 199 s. Malá edice FMK, 8/2009.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.