Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Praktický marketing

Autor: Mainzová, Eva a Západočeská univerzita
Rok: 2005
ISBN: 9788070433669
NKP-CNB: cnb001530272
OCLC Number: (OCoLC)85141792
OCLC Number: (ocolc)85141792
OKCZID: 110443870
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MAINZOVÁ, Eva. Praktický marketing. 1. vyd. V Plzni: Západočeská univerzita, 2005. 264 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Vysokoškolský učební text Praktický marketing si klade za cíl přiblížit srozumitelnou a názornou formou podstatu a nástroje marketingu. Upozorňuje na provázanost tržního mechanismu a marketingu, zabývá se různými formami organizace marketingu v podniku, marketingovým výzkumem a jeho technikami. Řada prováděných marketingových analýz pak vyúsťuje do vypracování marketingové strategie a nástrojů pro její zajištění. Podrobně je zpracována výrobková politika s důrazem na inovaci výrobního programu, dále všechny nástroje smluvní, komunikační a distribuční politiky. Teoretická část je doplněna mnoha praktickými příklady. Neřešené příklady jsou určeny pro procvičování jednotlivých témat na cvičeních. Řešené úlohy jsou pak určeny pro samostatnou práci studentů. Učební text je určen především studentům Fakulty strojní ZČU oboru Průmyslového inženýrství a management. Může však sloužit i pracovníkům marketingových oddělení podniků a širší podnikatelské veřejnosti.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení