Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bártová, Hilda, Bárta, Vladimír a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2007
ISBN: 9788024512440
NKP-CNB: cnb001762252
OCLC Number: (OCoLC)228499616
OCLC Number: (ocolc)228499616
OKCZID: 110447432
Vydání: 3., přeprac. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BÁRTOVÁ, Hilda. Marktforschung in deutscher Sprache. 3., přeprac. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. 194 s.
Učebnice německého jazyka určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.