Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909513 obálek a 879132 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Nástup mýtu, aneb, Prima dárek pro Aahze | |||||||||||||||
Autor: Asprin, Robert Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceTanda (společná známá našich čarodějů) a Skeeve se rozhodnou překvapit Aahze dárkem k narozeninám. Cestují jednotlivými dimenzemi a hledají cosi vhodného. Ono cosi jim neustále uniká, až se náhodou v jedné dimenzi staví na jídlo a najdou to pravé. Mačo je dimenze, kde spolu dvě města (Veyguss a Mocarlo) soupeří v tkz. Mači o vládu. Vítěz ve sportovním utkání získává Trofej a může celý rok vládnout. Další rok se celý zápas opakuje. A právě tuhle trofej se rozhodnou naši hlavní hrdinové ukrást, jenže jsou předběhnuti Veygussany, kteří se také rozhodli trofej odcizit. Při zjištění, že Trofej je pryč, jsou však Tanda a Skeeve překvapeni hlídači a Tanda je lapena. Skeeve se zachrání a prchá zpátky ke svému mistrovi, jemuž vše vyklopí. Oba pak cestují zpátky a snaží se Tandu zachránit, záplétají se více a více do událostí mezi oběma městy. Mají sice nyní Trofej ale nemají Tandu. Nakonec přichází Aahz s nápadem, že se uskuteční zápas mezi oběma městy a oběma čaroději, při němž vítěz získá trofej a Tandu nebude již důvod držet. Tak naši čarodějové musí ve třiceti dnech sestavit mužstvo a navíc vyhrát, protože Aahaz chce svůj dárek. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|