Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2008
ISBN: 9781402087899
OKCZID: 110468644
Citace (dle ČSN ISO 690):
BERRY, Amanda. Tensions in teaching about teaching: understanding practice as a teacher educator. New York: Springer, 2008. xix, 184 s. Self study of teaching and teacher education practices, vol. 5.
This book captures the excitement – and the difficulties – of self-study of teacher education practices, placing it at the forefront of approaches to practitioner inquiry. It offers insight into the relationship between teaching about teaching and learning about teaching that emerged through the author’s own self-study project. The book illustrates how tensions can act as a means for both analysing practice and articulating the professional knowledge that comprises a pedagogy of teacher education.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU