Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové řízení: kombinovaná forma studia

Autor: Vaculík, Josef, Keřt, Radim, Havran, Zdeněk a Univerzita Pardubice
Rok: 2004
ISBN: 9788071946618
NKP-CNB: cnb001326152
OCLC Number: (OCoLC)85111544
OCLC Number: (ocolc)85111544
OKCZID: 110478148
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
VACULÍK, Josef. Marketingové řízení: kombinovaná forma studia. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. 133 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!