Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Mass Marketing of Politics: Democracy in an Age of Manufactured Images

Rok: 1999
ISBN: 9780761909583
OKCZID: 110511583

Citace (dle ČSN ISO 690):
NEWMAN, Bruce I. The mass marketing of politics: democracy in an age of manufactured images [elektronický zdroj]. Thousand Oaks: Sage Publications, c1999. 1 online zdroj (xviii, 166 p.).


Anotace

The Mass Marketing of Politics demonstrates how The United States' contemporary political system is driven by marketing, not ideology, with an emphasis on image over substance, personality over issues, and thirty second sound bites over meaningful dialogue. This book details how tactics are being used to determine public opinion, win votes and shape public policy in the White House and Congress. The book points out the pitfalls of relying too heavily on marketing as a campaign and governance tool, and offers alternatives. The Mass Marketing of Politics is provocative and essential reading for anyone interested in North American politics, marketing, political communication, and media studies.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení