Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143245 obálek a 948779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Advertising

Autor: Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik
Rok: 1999
ISBN: 9780324006612
OKCZID: 110573761


Anotace

Advertising delivers practical, real-world information on the advertising process with a lively writing style, hundreds of ads, examples, and applications, and the strongest focus on Internet, Integrated Marketing Communications, and new media available.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení