Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kaňovská, Lucie, Šimberová, Iveta a Tomášková, Eva
Rok: 2004
ISBN: 9788073550172
NKP-CNB: cnb001445974
OCLC Number: (OCoLC)85128367
OCLC Number: (ocolc)85128367
OKCZID: 110636371
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŇOVSKÁ, Lucie. Strategický marketing. Vyd. 1. Brno: Zdeněk Novotný, 2004. 70 s. Studijní text pro studium BA Hons.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.