Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Routledge Handbook of Sports Sponsorship: Successful Strategies

Rok: 2006
ISBN: 9780415401111
NKP-CNB: boa001-muni.000625065
OKCZID: 110659905

Citace (dle ČSN ISO 690):
FERRAND, Alain. Routledge handbook of sports sponsorship: successful strategies. New York: Routledge, 2006. viii, 278 s.


Anotace

The Routledge Handbook of Sports Sponsorship provides a comprehensive guide to the successful management of sport sponsorship. From the development of an appropriate strategy to the implementation of the sponsorship operation through to post-event analysis, this book offers an authoritative reference for large and small events. The text also provides an accessible review of the legal issues associated with marketing, copyright and contracts in print, television and radio sponsorship, illustrated with a wealth of case studies.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení