Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147672 obálek a 949973 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Haspeslagh Philippe C.
Rok: c1991
ISBN: 9780029141656
OKCZID: 110697288
Citace (dle ČSN ISO 690):
HASPESLAGH, Philippe C. Managing acquisitions: creating value through corporate renewal. New York: Free Press, c1991. xi, 416 s.
Based on eight years of research at 20 companies involved in 30 mergers or acquisitions in the United States, Europe and Asia, this book argues that too much attention is paid to takeover strategies and not enough to developing resources after they have been acquired. This book aims to redress this balance by devoting as much space to the issues that arise after an acquisition or takeover as to the measures needed to pull off the initial business coup.