Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Werbung in Deutschland 1945-1965 :Die Nachkriegszeit im Spiegel ihrer Anzeigen

Autor: Kriegeskorte Michael
Rok: 1992
ISBN: 9783770129683
OKCZID: 110705629

Citace (dle ČSN ISO 690):
KRIEGESKORTE, Michael. Werbung in Deutschland 1945-1965: Die Nachkriegszeit im Spiegel ihrer Anzeigen. Köln: DuMont, 1992. 192 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!