Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bednarčík, Zdeněk,
Rok: 2011
ISBN: 9788072486403
NKP-CNB: cnb002184265
OKCZID: 110846126
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BEDNARČÍK, Zdeněk. Vybrané kapitoly strategického marketingu pro průmyslové trhy. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011, 144 s. ISBN 978-80-7248-640-3.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.