Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global marketing management : changes, new challenges, and strategies

Autor: Kiefer Lee , S. Carter
Rok: 2012
ISBN: 9780199609703
NKP-CNB: boa001-mzk01001425582
OKCZID: 111370315

Citace (dle ČSN ISO 690):
LEE, Kiefer. Global marketing management: changes, new challenges, and strategies. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012. xxv, 578 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!