Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kašík Milan
Rok: 2012
ISBN: 9788074080609
NKP-CNB: cnb002379986
OCLC Number: (OCoLC)817047788
OCLC Number: (ocolc)817047788
OKCZID: 111552054
Vydání: 2., aktualiz. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-060-9.
Hodnocení:
2.7 / 5
(3 hlasů)
Učebnice se snaží poskytnout malým a středním podnikům cenné náměty a konkrétní postupy pro plánování a vytváření úspěšných marketingových kampaní.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze