Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Freeman Michael
ISBN: 9788074131936
NKP-CNB: cnb002429186
OCLC Number: (OCoLC)823821909
OCLC Number: (ocolc)823821909
OKCZID: 111657112
Vydání: 1. vyd.
Název části: Kompozice
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
Unknown referer. You need to sign up at http://www.obalkyknih.cz and provide your catalog URL
Hodnocení:
4.2 / 5
(5 hlasů)
Kompozice je to, co nemůžete nastavit na fotoaparátu. Kompozice je totiž ve vaší hlavě – a tato kniha se pokusí vám ji tam dostat. Ediční řada Fotografie v praxi je určena všem zájemcům o digitální fotografii (i když ji mohou využít i fotografové pracující stále s klasickými filmovými fotoaparáty). Postupně v této řadě vycházejí specializované publikace pro různé okruhy problémů, které zajímají každého fotografa. Výhodou těchto knih je skutečnost, že se v nich stále dokola neopakují informace o základech fotografování, fungování digitálního fotoaparátu a podobné věci, kterým se v jiných publikacích věnuje spousta místa. Každá z knih se zabývá pouze určitou oblastí fotografování a probírá ji důkladně v rozsahu vhodném pro začínajícího až středně pokročilého fotografa. Kompozice, v případě fotografie tedy nauka o uspořádání prvků na snímku, má svá pravidla, která se vyvíjela po tisíciletí a která respektují to, co vnímáme jako příjemné, hezké a zajímavé, co nás provokuje nebo uklidňuje nebo co považujeme za harmonické nebo rušivé. Znalost kompozičních principů sama o sobě však nestačí, je potřeba poznat i postupy a techniky, jak tato pravidla realizovat a v konkrétních případech uplatnit. Počínaje umístěním hlavního objektu přes využití linií a křivek nebo barev a světla k upoutání pozornosti k vybraným částem snímku až po práci s negativním prostorem a vyvážením snímku či techniky high-key a low-key – vše je jednoduše, jasně vysvětleno a předvedeno na řadě ilustračních snímků.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz