Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Customer sense :how the 5 senses influence buying behavior

Autor: Krishna Aradhna
Rok: 2013
ISBN: 9780230341739
OKCZID: 112581553
Vydání: First edition

Citace (dle ČSN ISO 690):
KRISHNA, Aradhna. Customer sense: how the 5 senses influence buying behavior. First edition. New York: Palgrave Macmillan, 2013. xiii, 185 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!