Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Game Industry 3 | ||||||||
Rok: 2013 AnotacePoslední díl trilogie sborníku o vývoji počítačových her obsahuje různorodé články z oblasti herního průmyslu. První se věnuje hernímu stylu, psychologii a typologii hráčů (autor: Ondřej Hrabec). Druhý popisuje nejčastější chyby při vývoji nových her na základě starších vzorů (autor: Michal Rybka). Třetí ukazuje problematiku herní mechaniky, její principy a postupy (autor: Jiří Zlatohlávek). Čtvrtý článek popisuje šířku a hloubku herních mechanik jako nástroj reflexe herního designu (autor: Jan Jirkovský). Pátý se věnuje level designu - herním mechanismům, příběhu a prostředí her (autor: Daniel Vávra). Šestý představuje freemium hry a stručný návod na to, co udělat pro jejich popularitu (autor: Martin Koláček). Sedmý ukazuje vývoj velkých her v krátkém čase a upozorňuje, na co by si vývojáři měli dát pozor a čemu se věnovat (autor: Vladimír Gerši). Předmětem osmého článku jsou transmédia a hraní mimo obrazovku. Počítačové hry na internetu, v knihách, filmech, deskových hrách a hry, využívající rozšířenou realitu (autoři: Jakub Guman a Martin Vaňo). Devátý článek se zamýšlí nad postavením názvu her v rámci marketingu a prodeje (autor: Lubor Kopecký). Desátý ukazuje, jak evoluce hardware a vývoj herních periferií ovlivnil herní design (autor: Michal Rybka). Poslední článek se věnuje úloze a postavení žen ve videohrách, včetně typologie ženských postav (autor: Zuzana Kostlićová). Jako přílohu kniha obsahuje seznam vývojářských studií v ČR. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|