Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Malý Václav
Rok: 2004
ISBN: 9788024507613
NKP-CNB: cnb001471572
OCLC Number: (OCoLC)85122688
OCLC Number: (ocolc)85122688
OKCZID: 112848464
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2004. 181 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.