Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Roubal Ondřej
Rok: 2014
ISBN: 9788074080920
NKP-CNB: cnb002588569
OCLC Number: (OCoLC)886603539
OCLC Number: (ocolc)886603539
OKCZID: 114443928
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 142 s. Eupress. ISBN 978-80-7408-092-0.
Tato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog