Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Shoemaker Pamela J.
Rok: 2014
ISBN: 9780415989145
OKCZID: 114502014
Vydání: Third edition
Citace (dle ČSN ISO 690):
SHOEMAKER, Pamela J. Mediating the message in the 21st century: a media sociology perspective. Third edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2013. xix, 287 s.
Hailed as one of the "most significant books of the twentieth century" by Journalism and Mass Communication Quarterly, Mediating the Message has long been an essential text for media effects scholars and students of media sociology. This new edition of the classic media sociology textbook now offers students a comprehensive, theoretical approach to media content in the twenty-first century, with an added focus on entertainment media and the Internet.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU