Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hubbard Douglas W.
Rok: ©2014
ISBN: 9781118539279
OKCZID: 114604693
Vydání: Third edition
Citace (dle ČSN ISO 690):
HUBBARD, Douglas W. How to measure anything: finding the value of "intangibles" in business. Third edition. Hoboken: Wiley, [2014]. xxi, 410 stran.
Now updated with new measurement methods and new examples, How to Measure Anything shows managers how to inform themselves in order to make less risky, more profitable business decisions This insightful and eloquent book will show you how to measure those things in your own business, government agency or other organization that, until now, you may have considered "immeasurable," including customer satisfaction, organizational flexibility, technology risk, and technology ROI.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU