Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Novotný Miloš
Rok: 2014
ISBN: 9788072896042
NKP-CNB: cnb003163792
OCLC Number: (OCoLC)897870035
OCLC Number: (ocolc)897870035
OKCZID: 114838734
Vydání: Druhé vydání
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
NOVOTNÝ, Miloš a František NOVÁK. Procvičujeme s Matýskem: počítání do dvaceti s přechodem přes desítku : pracovní sešit pro 2. ročník základní školy. 2. vyd. Brno: Nová škola, 2014, 48 s. Duhová řada. ISBN 978-80-7289-604-2.
Čtvrtý díl Matýskovy matematiky je určen buď jako první díl matematiky ve druhém ročníku, anebo jako přechodový díl mezi prvním a druhým ročníkem. V případě, že ŠVP počítá i s počítáním do 20 s přechodem desítky, nebo v případě, že výuka matematiky v 1. ročníku bude postupovat rychleji, doporučujeme na konci 1. ročníku zařadit i tento díl Matýskovy matematiky (počítání do 20 s přechodem přes desítku). Tato učebnice je svou strukturou přizpůsobena tomu, že vyučující může probrat jen část učebnice, a ke zbývající neprobrané části se může vrátit na začátku 2. ročníku. I tento díl Matýskovy matematiky má obdobnou strukturu jako všechny předchozí díly a je rozdělen do několika kapitol, v nichž se jednotlivé typy příkladů cyklicky opakují. Ve 4. dílu Matýskovy matematiky je zapracováno následující učivo: • rozklad čísel v daném číselném oboru; • orientace na číselné ose; • slovní úlohy zaměřené na základy finanční gramotnosti (manipulace s penězi); • určování času 0–24 hod; • porovnávání předmětů okolo nás (určování objemu, hmotnosti a teploty, délky a času); • geometrie – bod, čáry, osová souměrnost; • prostorová představivost; • čtení a zapisování čísel v daném číselném oboru; • porovnávání velikostí v daném číselném oboru; • paměťové a písemné početní operace (sčítání a odčítání) v daném číselném oboru; • grafické znázorňování příkladů a znázorňování příkladů pomocí číslic; • logické řady a posloupnosti; • slovní úlohy spojené s vyhledáváním informací v textu a zaměřené na výběr z možností.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU