Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vybrané kapitoly strategického marketingupro prezenční formu studia

Autor: Bednarčík Zdeněk
Rok: 2014
ISBN: 9788072489541
NKP-CNB: cnb002633673
OKCZID: 114993203
Vydání: Vyd. 1.

Dostupné také jako: pdf  


Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BEDNARČÍK, Zdeněk a Jaroslav RAMÍK. Vybrané kapitoly strategického marketingu: pro prezenční formu studia. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014. ISBN 978-80-7248-954-1.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!