Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová a mediální komunikace dnes

( Periodikum / Číslo: svazek 3 )



Autor: Pavera, Libor
Rok: 2011-
ISBN: 9788087800355
ISBN: 9788090441590
ISBN: 9788087800027
ISBN: 9788087800102
ISBN: 9788087800089
NKP-CNB: cnb002369857
OCLC Number: (OCoLC)815380703
OKCZID: 115362119
Vydání: Vydání první

Přejít k soubornému záznamu


Citace (dle ČSN ISO 690):
WALOTEK-ŚCIAŃSKA, Katarzyna. New media in the social spaces: strategies of influence. Vyd. 1. Prague: Verbum?, 2014, 120 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)