Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149369 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů, aneb, (Ne)vaříme z vody

Autor: Petr Soják
Rok: 2014
ISBN: 9788021075726
NKP-CNB: cnb002705728
OKCZID: 118413784

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
SOJÁK, Petr. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů, aneb, (Ne)vaříme z vody. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 149 s. ISBN 978-80-210-7572-6.

Hodnocení: 4.0 / 5 (2 hlasů)


Anotace

Publikace Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody je primárně určena studentům oboru Sociální pedagogika a volný čas, jako teoretická i praktická podpora při studiu předmětů zaměřených na pedagogiku volného času, osobnostní a sociální přípravu a zážitkově orientované kurzy, i při jejich dalším směřování. Název i obsahová koncepce je protkána metaforami, které vyzývají čtenáře ke kreativnímu způsobu zpracování nabízených informací. Právě kreativita je vonným kořením podporující chuť lektorské práce. Čtenář se uvnitř setkává s pojmy jako hra, edukace, zážitek, prožitek, zkušenost, dramaturgie, scénář, motivace, reflexe a zpětná vazba, metodika (příprava a realizace) zážitkově orientovaných akcí, tým, jeho role, letor jeho osobnostní a profesní rozvoj či psychohygiena. Kniha není databází her, ale kolektivní autorskou prací, která shrnuje naše zkušenosti. Témata představují koláž, jejíž výsledný obraz vystihuje naše pojetí zážitkové pedagogiky a zkušenostně reflektivního učení. To je částečně ovlivněno cílovou skupinou, tedy studenty, kteří prochází touto cestou za získáním patřičných kompetencí s cílem stát se kvalitními osobnostmi a odborníky ve své profesi. K publikaci je vytvořen také Handbook, jehož obsah bude částečně záležet i na jeho vlastníkovi. To proto, že jsme chtěli dát (nejen) studentům prostor pro vlastní poznámky, postřehy a komentáře pramenící z jejich vlastní zkušenosti, která je dle nás klíčovým konceptem v procesu učení.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury