Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894758 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím - 2. stupeň ZŠ



Autor: Irena Budínová
Rok: 2015
ISBN: 9788026608035
NKP-CNB: cnb002726866
OCLC Number: (OCoLC)923586945
OKCZID: 121069485
Vydání: 1. vydání

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUDÍNOVÁ, Irena. Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím!: 2. stupeň ZŠ. Ilustrace Martin VLACH. 1. vydání. V Brně: Edika, 2015. 72 stran.


Další vydání




Anotace

 

Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Jak na problémy s počítáním se zlomky? Jak pomoci dítěti, které např. neustále chybuje při sčítání zlomků a součet čitatelů lomí součtem jmenovatelů zlomků? Jak vysvětlit dělení zlomků? Jaký je vztah mezi zlomky, desetinnými čísly a racionálními čísly? Na tyto otázky dává odpověď druhý díl publikace „Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím“. Postupně a názorně jsou vysvětlovány procesy krácení a rozšiřování zlomků, v metodických řadách pak operace sčítání, odčítání, násobení a dělení zlomků. Učivo je procvičováno na příkladech i slovních úlohách. Hravou a příjemnou formou přispívá publikace k tomu, aby se děti mohly zbavit problémů při počítání se zlomky a při pochopení tohoto důležitého učiva. Pokud se dětem podaří zvládnout učivo o zlomcích, nemusí mít v budoucnu problémy při úpravách algebraických výrazů, ale i s rovnicemi a v dalším matematickém učivu, jako je např. kombinatorika nebo pravděpodobnost. - RNDr. Růžena Blažková, CSc., Katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D.: Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, ale také se snaží hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Zboží.cz
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)