Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Assessing service quality : satisfying the expectations of library customers

Autor: Peter Hernon, Ellen Altman, Robert E. Dugan
ISBN: 9781783300594
OKCZID: 121526983

Citace (dle ČSN ISO 690):
HERNON, Peter. Assessing service quality: satisfying the expectations of library customers. Third edition. London: Facet Publishing, 2015. xiii, 218 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!