Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Melissa S. Barker, Donald Barker, Nicholas F. Bormann, Mary Lou Roberts, Debra L. Zahay
ISBN: 9781305502758
OKCZID: 127732594
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, [2017]. xv, 330 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.