Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The marketing revolution in politics : what recent U.S. presidential campaigns can teach us about effective marketing



Autor: Bruce I. Newman
ISBN: 9781442647992
OKCZID: 127815127

Citace (dle ČSN ISO 690):
NEWMAN, Bruce I. The marketing revolution in politics: what recent U.S. presidential campaigns can teach us about effective marketing. Toronto: University of Toronto press, [2016]. xi, 205 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)