Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905425 obálek a 876560 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingové myšlení



ISBN: 9788027029341
NKP-CNB: cnb002944861
OCLC Number: (OCoLC)1019657804
OKCZID: 127826552

Citace (dle ČSN ISO 690):
MATISKO, Peter. Marketingové myšlení: jak budovat podnikání silné od základů. První vydání. Praha: Cyberma, 2017, 256 s. ISBN 978-80-270-2934-1.

Hodnocení: 4.5 / 5 (4 hlasů)


Anotace

 

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Dostupné zdroje

Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)