Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143245 obálek a 948779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Rafajová, Andrea
Rok: 3580
ISBN: 9788073806736
NKP-CNB: cnb002953743
OKCZID: 127839081
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
RAFAJOVÁ, Andrea. Zvuky v reklamě. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017. 343 stran.
Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem reklamy i historickým vývojem hudební struktury v reklamě od dob němého filmu až po současnost. V závěrečných kapitolách je zkoumána hudba a manipulace hudbou a její psychologická účinnost v reklamě. V textu je použita řada tabulek, ilustrací i notových příkladů, seznam literatury a věcný i jmenný rejstřík.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze