Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

IT service management based on ITIL 2011 edition

Autor: Pierre Bernard
ISBN: 9789401800174
OKCZID: 127848337

Citace (dle ČSN ISO 690):
BERNARD, Pierre. IT service management based on ITIL® 2011 edition. First edition. [Zaltbommel]: Van Haren Publishing, 2014. x, 338 stran. Best practice.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!