Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vilém Kunz
Rok: 2018
ISBN: 9788027105601
ISBN: 9788024737713
ISBN: 9788024737720
OKCZID: 127888516
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2018. 173 stran. Expert.
Hodnocení:
4.0 / 5
(2 hlasů)
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz