Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková
ISBN: 9788087865415
NKP-CNB: cnb002964726
OKCZID: 127921037
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ČERNÁ, Jitka. The power of communication and the gallery. First edition. Prague: Ekopress, s.r.o., 2017. 313 stran.
Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují multidisciplinární zaměření na vazbu mezi marketingem a výtvarným uměním. Tento přístup je vzácný, ale důležitý a relevantní.Kniha mě zaujala jako umělce, ředitele Neiman Center for Print Studies i přednášejícího na univerzitě. Velmi zajímavá, cenná a poutavá četba nabízí nejen užitečné informace, ale i originální umění současných českých výtvarníků, na němž byl založen publikovaný výzkum.Tomas Vu, BFA, MFA, the LeRoy Neiman Professor of Visual ArtsPREFACEArt is communication. It makes thought visible to us. It slows us down. It makes us pause, look, consider, and ask questions. It requires us to be active participants in the reading of the work, asking questions about ourselves, the nature of what it is we’re looking at, and the nature of its relationship to us.