Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Michael Jäckel
ISBN: 9783531152721
OKCZID: 128013687
Citace (dle ČSN ISO 690):
JÄCKEL, Michael, ed. Ambivalenzen des Konsums und der werblichen Kommunikation. 1. Auflage. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2007. 277 stran. Konsumsoziologie und Massenkultur.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.