Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Mary Beth Oliver, Arthur A. Raney, Jennings Bryant
ISBN: 9781138590229
OKCZID: 128245899
Citace (dle ČSN ISO 690):
OLIVER, Mary Beth, ed., RANEY, Arthur A., ed. a BRYANT, Jennings, ed. Media effects: advances in theory and research. Fourth edition. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. x, 444 stran. Routledge communication series.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.