Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media audiences : effects, users, institutions, and power

Autor: John L. Sullivan
ISBN: 9781506397405
OKCZID: 128364159

Citace (dle ČSN ISO 690):
SULLIVAN, John L. Media audiences: effects, users, institutions, and power. Second edition. Los Angeles: Sage, [2020]. xxi, 341 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!