Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Everyone is a customer : a proven method for measuring the value of every relationship in the era of collaborative business

Autor: Jeffrey C. Shuman, Janice Twombly, David Rottenberg
ISBN: 9780793154128
OKCZID: 128373419

Citace (dle ČSN ISO 690):
SHUMAN, Jeffrey C. Everyone is a customer: a proven method for measuring the value of every relationship in the era of collaborative business. USA: Dearborn Trade Publishing, 2002. xxiii, 210 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!