Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Christine B. Williams, Bruce I. Newman
ISBN: 9781138477063
NKP-CNB: bod031-006470609
OKCZID: 128413242
Citace (dle ČSN ISO 690):
WILLIAMS, Christine B., ed. a NEWMAN, Bruce I., ed. Social media, political marketing and the 2016 U.S. election. First published. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ix, 210 stran.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.