Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Chystáte se udělat strašnou chybu!: jak kognitivní zkreslení kazí váš byznys a jak to můžete změnit

Autor: Sibony, Olivier a Šavlíková, Lucie
Rok: 2020
ISBN: 9788075551153
ISBN: 9788075551160
ISBN: 9798000100202
NKP-CNB: cnb003257952
OCLC Number: (OCoLC)1226361116
OKCZID: 128428995

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
SIBONY, Olivier. Chystáte se udělat strašnou chybu!: jak kognitivní zkreslení kazí váš byznys a jak to můžete změnit. Překlad Lucie ŠAVLÍKOVÁ. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2020. 280 stran. Pod povrchem.

Hodnocení: 4.1 / 5 (25 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne! Díky čtyřiceti letům výzkumů na poli kognitivních věd a behaviorální ekonomie víme, že se při „racionálním“ rozhodování dopouštíme celé řady systematických omylů – kognitivních zkreslení. Ta vlastní si bohužel už z jejich podstaty nedokážeme uvědomit, a tak do jejich pasti padáme stále znovu a znovu. Francouzský psycholog a konzultant Olivier Sibony naštěstí nabízí lídrům a manažerům účinné metody, jak zkreslení zásadně omezit díky vhodnému nastavení firemní architektury rozhodování. V knize se mimo jiné dozvíte: Že nastavení rozhodovacího procesu má při investičních rozhodnutích šestkrát větší váhu než analýzy. Proč naše mysl miluje storytelling a do jakých dalších pastí se byznysoví lídři nejčastěji chytají. V čem vám pomůže metoda „předčasné pitvy“ a jak vás usměrní „šest amigos“. Jakými nástroji ve firmě podporovat otevřenou diskusi a přitom se vyhnout rozhodovací paralýze. Při jakých typech klíčových rozhodnutí můžeme efektivně využít intuici.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení