Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147233 obálek a 949778 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: John Westwood, Tomáš Piňos
Rok: 2020
ISBN: 9788075086242
ISBN: 9788075086822
NKP-CNB: cnb003261819
OCLC Number: (OCoLC)1226361938
OKCZID: 128436523
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
WESTWOOD, John. Sestavte dobrý marketingový plán: jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů. Překlad Tomáš PIŇOS. 1. vydání. V Brně: Lingea s.r.o., 2020. 174 stran. Vstříc úspěchu.
Hodnocení:
4.0 / 5
(1 hlasů)
Příručka popisuje jednotlivé fáze vývoje marketingového plánu.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze