Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Martina Švecová
ISBN: 9788074082085
NKP-CNB: cnb003266231
OKCZID: 128491139
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠVECOVÁ, Martina. Direct marketing: s rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. Vydání první. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2020. 97 stran. Educopress.
Kapitoly se zaměřují na nástroje i strategie přímého marketingu, podpory prodeje nebo mezinárodního marketingu.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze