Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Hidden persuasion : 33 psychological influence techniques in advertising

Autor: Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren
ISBN: 9789063695316
OKCZID: 128515478

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANDREWS, Marc. Hidden persuasion: 33 psychological influence techniques in advertising. Paperback edition. Amsterdam: BIS, 2019. 191 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!