Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teacher cognition in language teaching : beliefs, decision-making and classroom practice

Autor: Devon Woods, Michael H. Long, Jack C. Richards
ISBN: 9780521497886
OKCZID: 128534029

Citace (dle ČSN ISO 690):
WOODS, Devon, LONG, Michael H., ed. a RICHARDS, Jack C., ed. Teacher cognition in language teaching: beliefs, decision-making and classroom practice. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 1996. xii, 316 stran. The Cambridge applied linguistics series.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!